1.პროექტის სახელი:,,ჩურჩხელა"
2.პროექტის მოკლე აღწერა:ბავშვები ეცნობიან ჩურჩხელის წარმოშობის ისტორიას.საქართველოს რომელ კუთხეში, როგორ ჩურჩხელას ამზადებენ.
3.პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები გაიხსენებენ, წელიწადის რომელ დროს უკავშირდება ჩურჩხელის ამოვლების ტრადიცია. ისაუბრებენ შემოდგომაზე, რთველზე, იმაზე, თუ როგორ მზადდება თათარა საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში.ბავშვები თავის მეგობრებს აცნობენ აღმოსავლეთ და დასავლეთ საქართველოში ჩურჩხელის ამოვლების განსხვავებულ ტექნოლოგიებს.
4.მონაწილეთა ასაკი:7-8 წელი
5.ვადები/ხანგრძლივობა:1 თვე
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:მოსწავლეები უკეთ გაიცნობენ საქართველოს სხვადასხვა კუთხის წეს-ჩვეულებებს.მოსწავლეები სკოლის სასადილოში გამართავენ რთველის იმიტაციას, პედაბობთან ერთად გააკეთებენ თათარას და ამოავლებენ ჩურჩხელებს. ეს ყველაფერი დაფიქსირდება ვიდეო კამერაზე და შემდეგ დაიდება http://www.youtube.com/-ზე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება, შეიქმნას:მოსწავლეები ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას. გაეცნობიან ყურdნის ნაირსახეობებს, გაარკვევენ თუ რისგან მზადდება თათარა, ჩურჩხელა. დაეუფლებიან კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებს.
8.სარგებელი სხვებისთვის:გაეცნობიან და შეისწავლიან სხვადასხვა კუთხეში ჩურჩხელის დამზადების ტრადიციებს.
9.სამუშაო ენა:ქართული
10.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
11.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ბუნება-შეისწავლიან წელიწადის დროებს, კერძოდ-შემოდგომას და წელიწადის ამ დროს ბუნებაში მომხდარ ცვლილებებს.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება-ინტერნეტში მასალების მოdიება, გაცვლა.
12.პროიქტის ფასილიტატორი:ლეილა ხიჩაკაძე
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:leilakhichakadze@gmail.com
14.პროექტის ფორუმი:
15.პროექტის ვებ- გვერდი/ბლოგი:leilakhichakadze.blogspot.com
2.პროექტის მოკლე აღწერა:ბავშვები ეცნობიან ჩურჩხელის წარმოშობის ისტორიას.საქართველოს რომელ კუთხეში, როგორ ჩურჩხელას ამზადებენ.
3.პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები გაიხსენებენ, წელიწადის რომელ დროს უკავშირდება ჩურჩხელის ამოვლების ტრადიცია. ისაუბრებენ შემოდგომაზე, რთველზე, იმაზე, თუ როგორ მზადდება თათარა საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში.ბავშვები თავის მეგობრებს აცნობენ აღმოსავლეთ და დასავლეთ საქართველოში ჩურჩხელის ამოვლების განსხვავებულ ტექნოლოგიებს.
4.მონაწილეთა ასაკი:7-8 წელი
5.ვადები/ხანგრძლივობა:1 თვე
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:მოსწავლეები უკეთ გაიცნობენ საქართველოს სხვადასხვა კუთხის წეს-ჩვეულებებს.მოსწავლეები სკოლის სასადილოში გამართავენ რთველის იმიტაციას, პედაბობთან ერთად გააკეთებენ თათარას და ამოავლებენ ჩურჩხელებს. ეს ყველაფერი დაფიქსირდება ვიდეო კამერაზე და შემდეგ დაიდება http://www.youtube.com/-ზე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება, შეიქმნას:მოსწავლეები ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას. გაეცნობიან ყურdნის ნაირსახეობებს, გაარკვევენ თუ რისგან მზადდება თათარა, ჩურჩხელა. დაეუფლებიან კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებს.
8.სარგებელი სხვებისთვის:გაეცნობიან და შეისწავლიან სხვადასხვა კუთხეში ჩურჩხელის დამზადების ტრადიციებს.
9.სამუშაო ენა:ქართული
10.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
11.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ბუნება-შეისწავლიან წელიწადის დროებს, კერძოდ-შემოდგომას და წელიწადის ამ დროს ბუნებაში მომხდარ ცვლილებებს.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება-ინტერნეტში მასალების მოdიება, გაცვლა.
12.პროიქტის ფასილიტატორი:ლეილა ხიჩაკაძე
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:leilakhichakadze@gmail.com
14.პროექტის ფორუმი:
15.პროექტის ვებ- გვერდი/ბლოგი:leilakhichakadze.blogspot.com
პროექტი აქტუალურია/ქართული ტრადიციებიდან გამომდინარე/,შეესაბამება მოსწავლეთაასაკს.დიზაინი შეხამებულია პროექტთან.გილოცავთ.
ОтветитьУдалитьშესანიშნავი პროექტია, არაჩვეულებრივი თემატიკით. მოხიბლული ვარ,გილოცავთ.
ОтветитьУдалить